6 Mart 2010 Cumartesi

flight simulator ve bir gaza geliş hikayesi

erciyes üniversitesi sivil havacılık yüksekokulu uçak gövde-motor..... bölümünde okumam nedeniyle kendimi havacılık dünyasının içinden biri gibi hissetmem gerekmiyor aslında, ama böyle bi dürtü de yok değil bi yerlerde. şu model uçaklar bana uzaktan kumandalı arabaları hatırlatıyor, ama ilgimi çekiyor açıkçası. ama böyle saçma bir aleti de uçurtmak için 500 tl gerekiyor ki haliyle ele mahkumuz gene. (bkz:elano)
madem reelde uçamadık bari sanalda uçalım dedik ve flight simulatorle işe başladık. abi tabi bunun bi hikayesi var. flight simulatorün öğrencilerin eline geçmesi benim açımdan bayram havasını beraberinde getirmişti. sonra siktiret kim uğraşıcak dedim. zor gibi görünüyordu. ama o pilot tripleriydi beni gaza getiren. "aileronlar açık mı, flatları indireyim bari, irtifa kaybediyoruz" gibi cümleler kurmak istiyordum. pilot olmak gibi bi hayalim yok halbuki ama bu tip hareketlerin olaya karizma kattığı da bi gerçekti. bir gün zoraki kel hayri'nin elinde cd ile kapıda belirmesi+daha önceden belirttiğim gaz olaylar nedeniyle aldım falan. hayri diyordu ki olm sen boeing 747yi kullan benden sana 1 yemek. sana 1 hafta mühlet falan. çok dingil adam bu hayri. 2 günün sabahı fiziksel olarak mümkün olmayan bir şekilde bir yolcu uçağı olan boeing 747 ile akrobatik hareketler yapmaya başlamıştım. tam bu muymuş lan uçak dediğin tribine girmek üzereydim ki kullandığım platformun sadece bir simulatör olduğu kafama dank etti.
bu da böyle bi anımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder